VOLG ONDERSTAANDE INSTRUCTIES VOOR IOS OF ANDROID
Download iPhone instructies in het Engels
Download Android instructies in het Engels
Download iPhone instructies in het Nederlands
Download Android instructies in het Nederlands
VEELGESTELDE VRAGEN
BrandMe berekent je BrandMe score en de waarde van je sociale media aan de hand van het aantal mensen die je berichten zien en niet middels je aantal volgers of likes. Door je social media te koppelen, kunnen we de gegevens die we nodig hebben zien en de berekening maken.
De toestemming om BrandMe te koppelen loopt via je social media en niet via de BrandMe App. We krijgen ook geen enkele informatie over je gebruikersnaam of je wachtwoord.
Ja, we krijgen alleen toegang tot enkele key data om de BrandMe score en de waarde te kunnen berekenen.
Zonder jouw uitdrukkelijke toestemming worden de data niet met derde gedeeld.
Door de koppeling kunnen we enkele data uitlezen om te zien hoeveel fans jouw berichten werkelijk zien. Op basis van dit bereik kunnen we inschatten wat dit waard is voor potentiële sponsoren of adverteerders.
De waarde is gebaseerd op wat er in de markt wordt betaald voor bereik. Het is een inschatting en aan veranderende marktomstandigheden onderhevig.
Ja, maar alleen functionele cookies om je snel toegang te geven tot jouw BrandMe data.
De App heeft 24 uur nodig om deze veranderingen te berekenen.
In dit geval is je persoonlijke account al gekoppeld aan een andere Facebook-pagina. Uit veiligheidsoverwegingen staat Facebook dit niet toe.
De BrandMe score geeft een indicatie van de betrokkenheid van jouw fans bij jouw berichten over de afgelopen 28 dagen. Dus je likes, reacties, RT, favorieten etc. Dit totaal delen we door je totaal aantal likes/volgers. Jouw BrandMe score vergelijken we met de gemiddelde score van alle andere BrandMe gebruikers.
Hoe hoger de betrokkenheid van je fans, hoe hoger het bereik van je berichten en dus de waarde van je social media.
je kunt de BrandMe waarde gebruiken in onderhandelingen met potentiële sponsoren of we kunnen je social media onder de aandacht brengen van merken die eventueel interesse kunnen hebben in jou als influencer